Saturday, August 29, 2009

29 Ogos Muncul Kembali.....

Kini 29 Ogos muncul lagi....Terkenang kembali kenangan2 silam yang banyak meniggalkan kesan hitam dalam hidupku...Hari ni genaplah 5 tahun ayah meninggalkan kami semua...Segala pahit manis serta liku2 kehidupan kami lalui tanpa insan yang bernama AYAH...Sukar bagi kami untuk menjalani kehidupan ini tanpanya..belum puas kami bersama,AYAH pergi jua meninggalkan kami..Inilah lumrah kehidupan yang harus kita lalui..Yang hidup pasti akan mati...Kami terpaksa menerima segala dugaan ini dengan hati yang terbuka..Kini raut wajah,senyuman serta gelak tawanya tidak dapat ku lihat lagi...Cuma gambar menjadi peneman KAMI dikala kerinduan datang bertamu..AYAH kami sekeluarga doakan semoga roh AYAH akan ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman dan soleh..

AL-FATIHAH.....

Thursday, August 20, 2009

Jadual Aktiviti Bulan Ogos 2009

01 / 08 / 2009 : Pertandingan Tarian Karnival Pra-Sekolah
04-11 / 08 / 2009 : Penggambaran Drama Komedi Raya
08 / 08 / 2009 : Tempahan Sound System

12 / 08 / 2009 : Second Audition Muzikal Raya
15 / 08 / 2009 : Pertandingan Tarian Peringkat Negeri (Karnival Pra-Sekolah)

27 / 08 / 2009 : Photoshoot Untuk Program Muzikal Raya
30 / 08 / 2009 : Rakaman Lagu Raya di RTM

31 / 08 / 2009 : Skrip Reading di RTM


Jadual yang dah penuh :

Setiap hari Isnin-Jumaat : 8.00pagi-11.30 pagi.....

Akan Datang :

04 / 09 / 2009 : Shooting Muzikal Raya area KL

05 & 06 / 09 / 2009 : Shooting Muzikal Raya area Sabak Bernam

Sunday, August 16, 2009

Ulasan Mengenai Pertandingan Tarian Peringkat Negeri...(PRA-SEKOLAH)

Emmmm....pada hari pertandingan semalam boleh plak 2orang tarik diri last minit coz kata ibu bapa dorang takut anak2 dijangkiti penyakit H1N1...ksian pada ibu bapa n budak2 yang terlibat pertandingan tu...kami terpaksa tukar pasangan n pcahan agar smuanya mnjadi dngan baek n teratur...nasib baik pagi tu kami ubah n budak2 ni dapat wat...kaloooo x mang hancur ar tarian...sepatutnya ibu bapa xboleh pentingkan diri sendiri coz ni adalah kerja bpasukan...kalo sorang wat hal pun akan menjejaskan kumpulan...tapi alhamdulillah semuanya berjalan lancar n teratur...Kami pula mendapat NAIB JOHAN dalam pertandingan tersebut daripada 12 sekolah yang bertanding....ALHAMDULILLAH....

Pertandingan Tarian Karnival PRA-SEKOLAH Peringkat Negeri(Naib Johan)...


Thursday, August 13, 2009

Artis Budaya Terpilih Shooting Muzikal Raya (RTM)

Salam....

Alhamdulillah pagi tadi RTM kol aku beritahu Artis Budaya aku iaitu Afiq(Oolala Tv9), Zulhisyam & Narisya terpilih untuk menyertai rakaman Muzikal Raya terbitan RTM...Berkat usaha mereka akhirnya terpilih juga.Pada Artis2 Budaya aku yang tak terpilih tu jangan patah semangat,kita cuba lagi lain kali jika diberi kesempatan untuk sertai....Aku harap agar adik Afiq,Zul & Risya dapat wat yang terbaik nanti....Kepada anda semua,teruslah menyokong dan mendoakan kami berjaya yeee....Tq pada semua yang terlibat secara langsung atau tak..Tak lupa pada ibu,keluarga dan semua yang banyak bagi dorongan tuk aku cekalkan hati menaikkan nama syarikat dan Artis2 Budaya aku...Hari Ahad nanti pada 30/09/2009 adik Afiq,Zul & Risya akan ke RTM tuk rakaman lagu raya..Doakan mereka dapat wat yang terbaik k..

Monday, August 10, 2009

Takdir Cinta Kita (Iqwal Hafiz)

Show adek Afiq n Sound System 08/08/2009

Pada 08/08/2009 aku ada tempahan sound system...Alhamdulillah adik Afiq(Oolala tv9) join sekali tuk wat persembahan bagi memeriahkan lagi majlis disana..Adik Afiq mempersembahkan 3buah lagu iaitu lagu Nakal,Nak Kahwin Duit Xada n satu lagu 60an(lupa tajuk lak)...emmmm,masa adik afiq wat show tu ramai tul yang bkumpul kat konti DJ kami tuk bergambar n bjmpa dengan adik afiq...bukan kanak2 je yang minat n mengenali adik afiq malah makcik2 n pakcik2 pun ramai yang minat n mengenali adik afiq melalui rancangan realiti yang pernah adik afiq sertai..Apepun tq pada adik afiq n fmily coz sudi bersama PYAN PRODUCTION...

Monday, August 3, 2009

Artis Kanak2 & Remaja Yang Bersama Kami Untuk Membuat Persembahan Dalam Pelbagai Jenis Majlis......

Nama : Along Zaimi
Umur : 12 Tahun
Bakat : Menyanyi
Pengalaman :
1)Tempat ke-3 Studio Bintang Kecil TV9 2007
2) Membuat Pelbagai Persembahan dalam pelbagai majlis



Nama : Afiq
Umur : 12 Tahun
Bakat : Menyanyi
Pengalaman :
1) Finalis Idola Kecil TV9 2008
2) Finalis OLALA TV9 2009
3) Dan banyak lagi





Nama : Haqiem
Umur : 11 Tahun
Bakat : Menyanyi
Pengalaman :
1) Naib Juara Idola Kecil TV9
2) Membuat persembahan LIVE di TV3 Anugerah Juara Lagu 2008
3) Dan Banyak Lagi




Nama : Amira Syahida Bt Mohd Husin
Nama Glamor : Amira Oo La La
Umur : 14 tahun
Kebolehan : Menyanyi, menari , bermain violin dan berbahasa mandarin
Pengalaman :
1) Finalis Pencarian Duta Bintang Kecil 2006
2) Naib Johan KKP Superstar Petronas 2008
3) Finalis Oo La La 2009 ( tempat ke-3 )


Ingin membuat tempahan????Sila hubungi kami ditalian 017-2719149 (Pyan).....

Sunday, August 2, 2009

Best nye Shooting......

Salam....

Emmm best nye pi shooting...Banyak pengalaman baru yang aku dapat kat sane...Terima kasih pada abg Kamal Bakar coz panggil aku tuk shooting...Terima kasih gak pada semua krew dan pengarah yang bagi tunjuk ajar....Dalam DRAMA ni aku pgang watak "SHARIMAN" daripada 3 beradik...2lagi iaitu "SHARMIN & SHAMSURI"...Watak tu lak dipegang oleh Faez Kamal & Nana...Kami bertiga anak kepada Isma Daniel & Betty Binafe...Tapi kami bertiga berlakon sebagai xtra je dalam cite ni...Cuma beberapa sin je kami berlakon...Yang penting dapat pengalaman baru....Kami pgang watak apabila mereka bertiga dah dewasa...Kami muncul ketika cerita ini nak sampai ke kemuncaknya...Pape pun tq pada semua...

Shooting Drama RTM....

Tarian Pra-Sekolah (SKKG Port Dickson) "Peringkat Daerah"

video