Wednesday, February 18, 2009

Tempahan Kek



ni ler bahan2 yang aku nak guna tuk wat kek...marjerin,gula,telur,tepung,baking powder dan juga emulco...





wahhhh....aku da mule mnimbang bahan ni...tah jadi tah tidak lerrr kek aku ni....pas tmbang gula ni nak wat per ek????luper la pulak....




kkk...sekarang da ingat da,kite msukkan bahan2 yang da di timbang dalam bekas adunan k.....




haaaa....xsangka lak aku,baru jer msukkan bahan2 yang di timbang terus jer da siap adunan....hek3x...skarang nak tunggu jadi ke tak pas bakar nanti....





ni da pun aku masukkan dalam cup cake....jd per tunggu lagiiii...msukkan dlm oven r plakkkk...xsabar nak tgk hasilnyer ni...huh.....





punyer la glojoh nyer aku,xsabar nak tengok hasil terus bukak pintu oven...hu3x...jangan xjd sudah...kek lum baper naik aku da pi bukak..hurmmmmm.......



Jeng..jeng.....jeng....yeahhhhh kek da siap...pas siap jer kek,aku n mak aku serta adek pmpuan aku pun bungkus ar kek2 tu....kner cpat ni coz owg tu nak dtg amek malam ni.....hek3x...Yesssssss akhirnyer aku brjaya gak siapkan kek sbnyk 1200 biji......hooorreyyyyyyyy.....skrg....aku nk pi mandi n tidorrrrrrrr





No comments:

Post a Comment