Wednesday, July 14, 2010

Ulasan Pertandingan Tarian Pesta Muzik Peringkat Negeri Sembilan 2010.....

Salam....

Alhamdulillah adek2 didikan aku dapat wat yang terbaik masa pertandingan haritu...Walaupun rasa kecewa coz kalah dalam pertandingan tu namun aku bersyukur dapat banyak ilmu pengetahuan dan pengajaran disebalik pertandingan.....Aku xmenafikan ada sikit ksilapan yang dilakukan oleh kami masa pertandingan, tapi kami dah cuba sebaik yang mungkin...Kami tidak akan patah semangat untuk meneruskan perjuangan dalam bidang ni....Pe pun tq kepada semua pihak yang terlibat secara langsung atau tidak langsung sepanjang latihan dan pertandingan ini dijalankan....

Untuk adek2 didikan aku yang akan naik ke darjah 6 tahun depan, aku doakan dorang berjaya dalam UPSR nanti....moga ilmu yang aku beri pada dorang semua akan digunakan dengan sebaik yang mungkin....Tq.....

No comments:

Post a Comment