Sunday, April 19, 2009

Kisah Farid dalam sesi ujibakat GENG BAS SEKOLAH....

Salam.........

Ni la nak cite sket ttg ujibakat yang kmi pegi ni...ermmmm.....

pukul 7.30pagi,kami da mule grak ke Petaling Jaya coz aku xtau jln tuk ke tmpat ujibakat tu....pas je amek farid,ktorang trus grak n pd pukul 9.30 pagi baru ktorang bhnti tuk sarapan pagi...lapar jugak rsenyeee..pe lg,kmi pun bersarapan dlu sblum truskan pjalanan...

hurmmm.....30 minit pastu kmi pun mulakan smula pjlnan kmi....xsangka plak ble da smpai kat PJ ktorang ley tsesat smpai ke Sunway...ha3x..maklum lerrr jarang ke PJ n first time ke tmpat ujibakat tu....

pukul 11.00 pagi,kmi pun smpai le kat tmpat tu slpas pnat mncari dan mncari...heeee....tau x pe tjadi ble smpai situ n c Farid tgk ramai org ade kat sane???????HU3X...c Farid terus takut n xyakin pd diri die...brubah btul muke die mase mule2 smpai tu...

pas je daftar,Farid diberi beberapa dialog tuk die hafal.....hurmmm,risau gak aku tgk die coz nak mghafal pun msh ade prasaan takut,malu n mcm2 ar...maklumla first time die g ujibakat blakon rmai2 orang ni.....

tp ksian die,kne marah jerk ngan aku...bukan ape,aku nak die wat yg tbaek...lgpun mase ujibakat tu,hari lahir die....aku nak jdkan pngalaman die hritu sbg kngan yang plng indah dlm hdup dire,mn tau kot die tpilih....tppppp apakan daya,lum ade rzeki die lg...

pe pun,sbelum aku hbis kan cte ni,aku nak ucapkan SELAMAT HARI LAHIR YG ke-10 wat FARID...Moga panjang umur,dimurahkan rezeki n bjaya dlam pe pun yg die minat.....

ok la...cam biase,kat bwh ni ade aku sertakan gambar2 mase ujibakat tu...byeeee........SALAM....

No comments:

Post a Comment