Tuesday, April 28, 2009

Luahan Hatiku.......

Salam.....

Harini kami ke sekolah SDASA PD tuk wat rehearsal pertandingan tarian PESTA MUZIK 2009....Kami pegi dngan 3kereta....sebelum mulakan perjalanan,aku panggil budak2 tuk bagi taklimat sebelum kmi ke SDASA...Aku minx budak2 supaya

  • Berdisplin ditempat orang
  • jangan wat hal
  • buat yang terbaik
  • jangan main2
  • dan banyak lagi

Masa tu mood aku masih ok lagi la n da berjanji dalam diri yang aku xkan marah budak2 tu lagi....masa tarian tradisional dorang mang wat elok2 tapi masa tarian rakyat dorang masih wat main2 n malu2....2 3 kali dorang wat camtu aku masih ok,tapi ble da tegur n masih wat hal,aku pun naik le angin ngan sikap dorang...habis aku amukkan dorang n ade le cikgu2 yang trasa ngan sikap aku....emmmm pe ley buat,aku bukan marah suka2...aku nak budak2 tu berdisplin n wat yang terbaik kat tempat orang...malu ar aku ble budak wat main2 mase rehearsal...aku jurulatih,jadi aku yang trasa malu ble budak2 wat xbetul...

Tapi nak wat camne,benda dah jadi...aku bukan nye benci budak2 tu,aku da sayang dorang macam adik2 aku...aku xnak orang ktawakan dorang sbb dorang mnari xbtul...aku nak orang ktawakan dorang dngan memek muka dorang mase menghayati lagu n menghidupkan jalan cerita dalam tarian.....aku cume nak dorang jd yang terbaik...kalah menang tu adat pertandingan,yang penting usaha,semangat n kesungguhan dorang mse mnari...

maklumlaaaa....orang ni kadang2 xfaham ngan situasi jurulatih...ble kne lak pd yang xopen tu,dorang anggap aku ni mcam marah ske2 je....aku ley main2,ley gurau2 ngan budak...tapi masa latihan aku nak dorang ni serius n bg tumpuan spenuhnya mse mnari...xpe laaa...pe pun aku redha je pe orang nak kate,yang penting aku nak budak2 ni wat yang terbaik...mngajar budak2 skolah yang aku ajar ni mang best,skolah mane aku xley gtau...dorang n guru2 tarian dorang mang best coz open n sporting....sronoknya pasal ar yang wat aku trasa sket ble nak bpisah ngan budak2 ni...

tah arrr....ble da lame ngan dorang ni,rase mcm xnak pisah lak wlaupun kdang2 tu mnyakitkan hati...hehehehehe......pape pun,pngalaman aku bersama ngan dorang xkan aku lupa sampai ble2....glak tawa,gurauan serta mnyakitkan hati tu banyak mngajar aku erti ksabaran,kasih sayang n sebagainya....

"ABANG xkan lupa KORANG sume sampai ble2....pada guru2 dorang lak,trima kasih sbb sudi amek saya jd jrulatih.....Ampun n maaf klu bnyak salah n silap,terkasar bahasa,n mcm2 ar...HALAL kan sgalanye k....lau masih perlukan sy,bagi je tau....lau xperlukan lagi,sy xkesah...yang penting budak2 tu ingat sgala nasihat yang sy bagi....mudah2an dorang gunakan ilmu yang saya bagi dngan sbaik yang mingkin...saya doakan adik2 saya tu berjaya...tq atas sgalanye"

Tinggal 2hari je lagi aku akan bersama dengan dorang,pasni dorang akan hanya tinggal dalam ingatan n dalam blog aku...heeeeee...tu jerk...byeeeee..

Selamat Maju Jaya pada :

  1. Amirin
  2. Amirul
  3. Kamil
  4. Fitri
  5. Aidil
  6. Afiq1
  7. Afiq2
  8. Anis
  9. Laila
  10. Tika
  11. Nashrah
  12. Fatehah
  13. Fariza
  14. Wan

1 comment:

  1. SABAR Pyan... jgn cepat MARAH .. nanti lekas TUA!!!!

    ReplyDelete