Sunday, April 5, 2009

Kisah Amar dalam HARTAMANIA TV9

Salam...

pada hari jumaat 3/04/2009 aku,raja n amar grak ke Shah Alam lbh kurang kul 11.30 pagi...
hurmmmm....tpakse grak awal coz xtau kat mn studio ntv7 tu...tkt lau grak lmbat ti tkejar2 plak..aku ni da ar xpndai jln kt sne...haaaa...cri pnye cri,akhrnye jmpe gak aku studio ntv7 tu..

pnat gak ar mncri,bru ptama kali ke studio tu...smpai jer kat sne kmi pun lepak ar jap tuk hlngkan pnat..kmi pun smbil tu tggu ar tuk sesi rkaman ptg tu...akhrnye rkaman slesai dalam pukul 6.30 petang...

pukul 7.05 mlm kmi pun grak tuk blk PD...xsmpat pun nak gi jln coz keesokan harinye ade stu lg sesi rakaman tuk bdk aku...tp mse rkaman tu nmpak gak ar c amar ni kaku sket dpan kmera...bru ptama kali mngadap bnyak kmera....

pe pun tu la pngalaman c amar....yang aku risau lak,bdk yang esok lak.....hurmmmm......kat bwh ni ade sket gmbr c amar mse rkaman dijalankan...

No comments:

Post a Comment