Wednesday, April 1, 2009

Kisah kami balik shooting....

Ni aku nak smbung ni pngalaman aku n team pas balik shooting di MELAKA tu...

Pada 31 march 2009 tepat jam 6.30 pagi aku da gerak tuk jumpe team aku yang terlibat tuk penggambaran DRAMA di Melaka tu...aku ingat nak ar bwk 8/9 orang tuk dorang amek pngalaman walaupun ade sorang dua yang mngkin xkan blakon...tapi yang wat saket hti tueeee 2org lagi xde uma,tah mn pegi...tipon die ttup lak tu..ckp ye ye nak ikut tpppppp mghilangkan diri..huhhh!!!!!..

tapi xpe,smngat nye pasal aku truskan pjlanan wlaupun aku bwk 6 laki n 1 pempuan..dalam pjlanan tu ley lak bdk2 ni kate lum photostat ic...alamakkkk...aku da lambat,tapi kne gak la brhnti tuk photostat...ti xdapat payment lak...

dalam pukul 8.55 pagi,aku dah pun sampai kat set penggambaran..ble sampai jerk n tgk muke abg kamal,aku da takut daaa....mne xnye,aku da tlmbat smpai....pe pun aku redha je le kalo kne marah ngan die...hu3x....

pkul 11.00 pagi lbh kurang,penggambaran pun bermulaaaaa......tau x kul bp kmi habis?????/
Shooting habis dalam pukul 1.00 pagi...siap pnye siap n btolak blk PD,akhirnye pukul 2.45 pagi (01/04/2009) kami baru sampai kat PD...hurmmm....alhamdulillah semuanya bjalan lancar n kmi balik ngan slamat...

Banyak tul pngalaman yang kmi dapat kat sane....pe pun tq pada abg kamal,abg roscha,pngarah,n smua krew2 yang terlibat kerana memberi peluang skali lagi tuk PYAN PRODUCTION menyertai penggambaran tersebut....da habesssssss.....heeeeee3x.......

kat bawah ni aku ade letak sket gambar smasa kmi kat melaka tuuuuu....

No comments:

Post a Comment